Na starších stránkách německého motocestovatele najdeme hezké počtení o jeho životní etapě s motocyklem Aprilia Pegaso. Toto jeho údobí trvalo necelé 4 roky a za tu dobu najel úctyhodných 85000 km ve jeho sedle. Motorka, dle jeho slov, dosloužila s 98500 km. Za celou dobu řešil spoustu drobných i větších potíží. Pro německy mluvící je na jeho stránkách spousta užitečných rad a návodů, jak z Pegasa udělat o kousek spolehlivější stroj. Pro koho je němčina španělská vesnice, tomu pomůže Google translate.
Na zahraničním fóru Aprilia jsem narazil na velmi zdařilou přestavbu Pegasa ve verzi Tibet. Jak se mi podařilo dohledat, tak řecký majitel Pegasa použil při přestavbě přední vidlice WP a lité kola z KTM DUKE II, přední blatník byl použit z Aprilia Shiver, Zadní tlumič byl ponechán původní. Zrcátka pocházejí z modelu Dorsoduro a výfuky Leo Vince byli původně určeny pro Ducati Monster 696. Jak majitel dále přiznal, byla na motocyklu upravena elektroinstalace pomocí spínání přes relé, vyměněn regulátor za nový digitální a blinkry zaměněny za moderní LED. Motocykl se nyní objevil na řeckých inzertních serverech za 2750€ Vývojové etapy motocyklů Aprilia Pegaso Návod na úpravu dobíjení. Aprilia Pegaso 650 – úprava dobíjení V mnoha případech přebíjení Pegasa a následným vyvařením akumulátoru bývá příčinou konstrukční nedokonalost elektrického svazku a to ta, že měřící obvod je veden přes spínací skříňku a díky přechodovým odporům si regulátor mylně myslí, že je potřeba zvýšit nabíjecí napětí. Oprava je jednoduchá a zvládne ji i běžný uživatel.
|