Na internetu se objevil koncept pro nové Pegaso. Základem konceptu je Dorsoduro 750 V-twin. V případě zařazení nového Pegasa do výroby by se tak fanoušci značky mohli těšit na 92 koní a 82 Nm kroutícího momentu při zhruba 208 Kg. Vznikla by tak přímá konkurence pro Hondu Transalp XL700V, Triumph Tiger 800 a BMW GS 800. Předpokládá se, že to bude přirozená evoluce Pegasa po představení nového modelu Caponord 1200.
Jednoduchý návod, jak si můžete sami nastavit CO (bohatost směsi) v pohodlí domova. Tato operace se využívá především tehdy, když vyměníte komponenty systému jako jsou výfuky nebo vysoce propustný vzduchový filtr (např. K&N nebo BMC), ale také v případě nevyrovnaného chodu motoru.
Na starších stránkách německého motocestovatele najdeme hezké počtení o jeho životní etapě s motocyklem Aprilia Pegaso. Toto jeho údobí trvalo necelé 4 roky a za tu dobu najel úctyhodných 85000 km ve jeho sedle. Motorka, dle jeho slov, dosloužila s 98500 km. Za celou dobu řešil spoustu drobných i větších potíží. Pro německy mluvící je na jeho stránkách spousta užitečných rad a návodů, jak z Pegasa udělat o kousek spolehlivější stroj. Pro koho je němčina španělská vesnice, tomu pomůže Google translate.
Na zahraničním fóru Aprilia jsem narazil na velmi zdařilou přestavbu Pegasa ve verzi Tibet. Jak se mi podařilo dohledat, tak řecký majitel Pegasa použil při přestavbě přední vidlice WP a lité kola z KTM DUKE II, přední blatník byl použit z Aprilia Shiver, Zadní tlumič byl ponechán původní. Zrcátka pocházejí z modelu Dorsoduro a výfuky Leo Vince byli původně určeny pro Ducati Monster 696. Jak majitel dále přiznal, byla na motocyklu upravena elektroinstalace pomocí spínání přes relé, vyměněn regulátor za nový digitální a blinkry zaměněny za moderní LED. Motocykl se nyní objevil na řeckých inzertních serverech za 2750€ |